Häselgehr wasserfall Ehrwald

In de Zugspitarena zijn er heel wat bezienswaardigheden. De Häselgehr wasserfall in Ehrwald is er één van.

Kan je geloven dat ik zelf van het bestaan van deze waterval niets af wist tot enkele weken geleden? Toevallig ontdekt dankzij de maker van deze prachtige foto's.

In de winter kan je deze bevroren waterval beklimmen, 'Eisklettern' zoals ze zeggen.

De waterval ligt vanaf de spoorwegbrug in ehrwald richting Garmisch ongeveer 1 km verder aan de linkerkant van de weg.

Häselgehr-Wasserfall Garmischer Straße 6632 Ehrwald
Oostenrijk


Met dank aan Sjef H. voor de prachtige foto's.

1 opmerking:

Peter Blokker zei

Ik schaam me! Er is geen klimroute in de omgeving van Ehrwald die ik nog niet ken en de meeste heb ik gedaan. Van het bestaan van deze prachtige waterval had ik nog niet eerder gehoord. Vergeten zal ik hem nu nooit meer! Ik MOET hem gewoon beklimmen ook! Toegevoegd aan mijn to-do-list! Thanx voor de tip!