Foto's berghutten gezocht


Beste liefhebbers van de Zugspitzarena. Ik ben op zoek naar foto's van berghutten in de Zugspitzarena.
Op mijn website wil ik alle hutten van de Zugspitzarena in kaart brengen en hiervoor ben ik op zoek naar nog extra foto's.

Heb jij leuke foto's die je zelf gemaakt hebt en die we mogen gebruiken voor de website? Mail ze dan naar contact@grubigstein.com

Hieronder al een preview van de manier waarop ik iedere hut ga beschrijven met foto's, liggingsplan en extra informatie.


Graag zou ik nog extra foto's hebben van de volgende hutten:

Berggasthof Alpenglühn
Bichlbacher Alm
Brettlalm
Coburger hütte
Gamsalm
Grubigalm
Ehrwalder Alm
Ganghofer huette
Gartneralm
Grubighutte
Heiterwanger Hochalm
Hochfeldern Alm
Hochthörlehütte
Jägerhaus
Marienbergalm
Münchner Haus
Reutener Hütte
Seebenalm
Sunalm
Tuftlalm
Wiener-Neustädter Hütte
Waldhaus Talblick
Wolfratshauserhutte
Panorama Gipfelrestaurant
Zugspitzblick

Ken jij nog een hut in de Zugspitzarena die hierboven niet vermeld is? Laat het me dan weten!
Alvast bedankt!

1 opmerking:

Unknown zei

Heb je al gekeken bij Google
dan foto afbeeldingen inslaan en vervolgens, al de hutten die je nog niet hebt. Wie weet staat er wat voor je tussen.

Groeten Tineke Roos