Grubigstein op boekcover

Dezelfde foto als de banner van deze blogEen tijdje geleden werd ik gecontacteerd door 2 vriendelijke mensen met de vraag of ze één van mijn wallpapers mochten gebruiken voor de cover van een boek.

Natuurlijk ging ik hiermee akkoord en enkele maanden later kreeg ik reeds de eerste proef van de cover in mijn mailbox.

Het resultaat is prachtig en ik ben nog steeds fier dat mijn foto op de cover prijkt!

Marja en Giuseppe Abbate
Geen hut zo mooi als die van opa

Dit boek speelt zich rond 1990 af in Italië. Turi, een jongen van tien jaar oud, wordt liefdevol opgenomen in een gezin op een boerderij.

Het is na zijn gedwongen vertrek natuurlijk even wennen, aangezien zijn leven een totaal andere wending krijgt. Turi is een humoristische knaap die vooral niet zielig wil zijn.

Met de hond Nerone heeft hij een bijzondere, hechte band. Al snel vindt Turi nieuwe vriendjes, onder anderen Franco en Carla. Samen met hen en Nerone beleeft hij grappige en spannende avonturen...

Hier kan je het boek bestellen

We wensen Marja en Giuseppe alvast véél succes met de verkoop van hun boek!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Frederik je bent een KANJER!!
Hartelijk bedankt voor je medewerking. Het ziet er erg leuk uit. Vriendelijke groeten aan jou, Nina en een dikke kus voor Nena, Marja en Giuseppe

caro291 zei

Ziet er echt goed uit zeg, kan je ook best heel trots op zijn!