Tiroler Zugspitzbahn is gereed voor de winter

Zoals iedereen ongetwijfeld al weet gaan de eerste liften officieel zaterdag 29 november weer open voor onze gasten. De afgelopen maand is de Tiroler Zugspitzbahn de gehele maand, uitgezonder drie weekenden, dicht geweest voor onderhoud en de jaarlijkse keuring. Met trots kan ik vertellen dat wij klaar zijn voor de winter! De afgelopen weken heb ik met mijn collega's hard gewerkt om de hele baan uit elkaar te halen. Alles is schoongemaakt, nagekeken, ingevet en weer in elkaar gezet. Dit betekend dat ook wij aankomende zaterdag weer op volle toeren gaan draaien om iedereen boven op de Zugspitze af te leveren in onze royale gondels.

Morgen nemen wij een dagje vrij en gaan we in een privé behandeling naar boven in onze eigen gondel om de Zugspitze alvast te verkennen. Zoals ik vandaag met mijn eigen ogen heb kunnen zien tijdens werkzaamheden op de top zijn de pistes niet verkeerd. Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe het skiën op de Zugspitzplatz is.



Blogger Rémon in actie tijdens het inkorten van de "zugseil".

1 opmerking:

Anoniem zei

De bovenkant van deze gondel krijg je niet vlug te zien :o)
Prachtige foto Rémon!

Blijf je tijdens de hele rit op het dak van de gondel zitten?

Spannend...