Almkopf Berwang

Gisteren hadden we het over de Wettersteinbahnen in Ehrwald. Vandaag gaan we een kijkje nemen in Berwang. We vinden tot nu toe helaas weinig videobeelden over het skigebied in Berwang, maar vandaag heb ik leuke beelden gevonden welke gemaakt zijn op één van de pistes.
Natuurlijk tonen we ze hieronder even!

Persoonlijk ken ik Berwang enkel van tijdens onze zomervakanties, ik ben er met andere woorden nog nooit gaan skiën...
Ik weet het, de meesten zullen mij voor gek verklaren maar ik voeg het toe aan mijn lijstje.
Mijn 'TO DO lijstje' voor onze volgende wintersportvakantie in de Zugspitzarena staat reeds zo vol, dat ik niet toe kom met een verblijf van 1 week!



Meer informatie over dit prachtige skigebied kan je op de website van Skischaukel Berwang terugvinden.

Geen opmerkingen: