Passage of Time



Jullie zullen aan de hoeveelheid foto's wel reeds gemerkt hebben dat fotografie een hobby van mij is.

Nu heb ik laatst een leuke website gevonden met een toffe wedstrijd, "Photo Friday". Hoe werkt het?

Je schrijft je in en vervolgens ontvang je elke week (zoals je reeds kan raden op vrijdag) via mail een opdracht, een thema waarover je een foto kan publiceren. Aan het einde van de week kan iedereen stemmen op de leukste foto, de winnaar krijgt de eer en erkenning van alle deelnemers.

Ik heb besloten om vanaf dit jaar mee te doen met mijn foto's uit de Zugspitz Arena. Mijn bijkomende uitdaging is dus een foto uit deze omgeving te vinden en te publiceren die bij het thema van de week hoort.

Vanaf nu mag je dus bijna weekelijks een extra fotootje uit Lermoos, Ehrwald, of een ander plekje uit de omgeving verwachten!

Deze week is het thema : "Passage of Time".

Ik heg gekozen voor een detailfoto van het houten kruis op de top van de Grubigstein. Je ziet een veroeste schroef die de tand des tijds heeft doorstaan. De zware weersomstandigheden heben deze al laten oxideren. Op de achtergrond zie je de Gartnerwand.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat leuk zeg, ik ben ervan overtuigd, dat je heel wat erkenning zult krijgen want je foto's zijn prachtig!