Kruis op de Grubigstein

Het kruis op de GrubigsteinGisteren schreef ik over mijn passie voor de bergen.

De foto bij dat artikel heb ik gemaakt op de top van de Grubigstein. Ik zat met mijn rug tegen het houten kruis, te genieten van de natuur en het zicht op de Zugspitze.

Zo'n moment is puur genieten. Na een mooie wandeling krijg je als beloning een adembenemend uitzicht.

Daarboven besef je pas goed hoe groots de bergen zijn. Opvallend is de stilte, je hoort enkel de wind die langs je oren suist. Je voelt je even alleen op de wereld...

Voor ik terug aan de afdaling begon heb ik nog even dit moment op video proberen vast te leggen. Met mijn rug tegen het kruis heb 360° rondom gefilmd.

Helaas is de beeldkwaliteit niet geweldig, maar je krijgt toch een goed idee van hoe mooi het daarboven wel is.



Geen opmerkingen: